W firmie można wyróżnić trzy poziomy działania: Strategiczny, Taktyczny i Operacyjny. Warto określić jak efektywnie działa firma na każdym z tych poziomów. Takie określenie pozwala na precyzyjną lokalizację obszarów, które wymagają usprawnień. Inaczej bowiem się dokonuje skutecznych zmian na każdym z tych trzech poziomów.
Z naszych oszacowań (ponad 35 lat ciągłych doświadczeń na rynku) wynika, że:
- 70% firm ma rezerwy, które opłaca się odnaleźć i uruchomić.
- 85% właścicieli i menadżerów ma rezerwy, które opłaca się odnaleźć i uruchomić.
Dlatego warto określić gdzie te rezerwy są.
Firmy osiągają swoją przewagę konkurencyjną dzięki odpowiednim działaniom na trzech poziomach organizacji:
- poziom Strategiczny – najważniejsi ludzie, najważniejsze cele, najważniejsze procesy i sprawy,
- poziom Taktyczny – ten poziom pośredniczy pomiędzy górą a dołem organizacji. W przypadku małych organizacji może praktycznie nie istnieć,
- poziom Operacyjny – poziom, na którym wykonuje się większość działań.
Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści
Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.