Poradnik dla praktyków biznesu
Firma-Ludzie-Zyski
Kazimierz F. Nalepa
Blogi:

[N-I-02] Strategia – Taktyka – Operacja

W firmie można wyróżnić trzy poziomy działania: Strategiczny, Taktyczny i Operacyjny. Warto określić jak efektywnie działa firma na każdym z tych poziomów. Takie określenie pozwala na precyzyjną lokalizację obszarów, które wymagają usprawnień. Inaczej bowiem się dokonuje skutecznych zmian na każdym z tych trzech poziomów.

 N-I-02_Strategia_Taktyka_Operacja_Kazimierz_F_Nalepa_www.TMTgroup.pl

Z naszych oszacowań (ponad 35 lat ciągłych doświadczeń na rynku) wynika, że:

  • 70% firm ma rezerwy, które opłaca się odnaleźć i uruchomić.
  • 85% właścicieli i menadżerów ma rezerwy, które opłaca się odnaleźć i uruchomić.

Dlatego warto określić gdzie te rezerwy są.

Firmy osiągają swoją przewagę konkurencyjną dzięki odpowiednim działaniom na trzech poziomach organizacji:

  • poziom Strategiczny – najważniejsi ludzie, najważniejsze cele, najważniejsze procesy i sprawy,
  • poziom Taktyczny – ten poziom pośredniczy pomiędzy górą a dołem organizacji. W przypadku małych organizacji może praktycznie nie istnieć,
  • poziom Operacyjny – poziom, na którym wykonuje się większość działań.

Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści

Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania  kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.

 

 

0 comments:

Dodaj komentarz