Nowe i opłacalne zlecenia dla Kancelarii dzięki rozpoznaniu krytycznych spadków lojalności u klientów, których chcemy pozyskać
Kiedy klient jest niezadowolony ze sposobu w jaki go obsługuje dana kancelaria (do 10 możliwych głównych powodów), to pojawia się przestrzeń na to, aby nasza Kancelaria zaczęła go obsługiwać.
Trzeba „tylko”:
- sprawnie wychwytywać takie sytuacje na szerokim rynku zleceń, które nam się opłacają
- dokładnie rozpoznać strukturę i zasięg niezadowolenia klienta oraz jego prawdziwe oczekiwania, zanim się z nim skontaktujemy
- znaleźć odpowiednio dobrą strategię złożenia propozycji
- skutecznie i sprawnie działać.
Umiemy to robić dla naszych klientów.
Poniżej prezentujemy fragmenty wykonanych analiz wraz z rekomendacjami do działania:
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.