Poradnik dla praktyków biznesu
Firma-Ludzie-Zyski
Kazimierz F. Nalepa
Blogi:

#6. Pozyskanie nowych i opłacalnych klientów

 

Nowe i opłacalne zlecenia dla Kancelarii dzięki rozpoznaniu krytycznych spadków lojalności u klientów, których chcemy pozyskać

 

Kiedy klient jest niezadowolony ze sposobu w jaki go obsługuje dana kancelaria (do 10 możliwych głównych powodów), to pojawia się przestrzeń na to, aby nasza Kancelaria zaczęła go obsługiwać.

Trzeba „tylko”:

  • sprawnie wychwytywać takie sytuacje na szerokim rynku zleceń, które nam się opłacają
  • dokładnie rozpoznać strukturę i zasięg niezadowolenia klienta oraz jego prawdziwe oczekiwania, zanim się z nim skontaktujemy
  • znaleźć odpowiednio dobrą strategię złożenia propozycji
  • skutecznie i sprawnie działać.

Umiemy to robić dla naszych klientów.

 

Poniżej prezentujemy fragmenty wykonanych analiz wraz z rekomendacjami do działania:

RuP_006a

RuP_006b

 

RuP_006c

0 comments:

Dodaj komentarz