Rozwinięte opisy niektórych usług, które świadczymy
1. Nowe i opłacalne zlecenia dzięki rozpoznaniu krytycznych spadków lojalności u klientów, których chcemy pozyskać
- Rozpoznawanie firm i obszarów, gdzie klient jest niezadowolony z dotychczasowej obsługi prawnej
- Analiza bieżącej i docelowej atrakcyjności klienta – jak bardzo go chcemy pozyskać
- Rozpoznanie kto go obsługuje i jak to robi
- Rozpoznanie faktycznej jakości dostarczanych klientowi (dotąd) usług
- Kryteria lojalności klienta wobec kancelarii: merytoryczne, relacyjne , personalne
- Gotowość klienta do zmiany kancelarii lub zakresu usług
- Opłacalność przejęcia danego klienta
- Optymalne strategie przejęcia
- Wsparcie w procesie realizacji przejęci
2. Utrzymanie współpracy z ważnymi klientami – monitoring bieżącej jakości obsługi własnej, poziomów zadowolenia i lojalności klienta oraz działań konkurencji na naszym polu usług
- Rzeczywiste parametry zadowolenia i lojalności klienta wobec naszej kancelarii/nas
- Wybór optymalnego poziomu świadczonej usługi
- Bieżący monitoring poziomu realizacji usług własnych
- Wczesne rozpoznawanie zagrożeń wynikających z działań własnych – prewencja
- Rozpoznawanie zagrożeń wynikających z działań konkurencji – próby przejęcia naszych zleceń / klienta
- Bieżący monitoring poziomu zadowolenia klienta i poziomu jego lojalności
- Optymalne strategie obsługi danego klienta
- Wsparcie realizacji
3. Efektywny rynkowo pakiet kompetencji Prawnika jako silna przewaga konkurencyjna
- Ambicja, Siła sprawcza i Kompetencje a pozycja konkurencyjna i wyniki Partnera
- Dziesięć kluczowych kompetencji Prawnika a jego wyniki, pozycja rynkowa i dochody
- Warunki działania Prawnika – zagrożenia, szanse i strategie działania
- Optymalny zakres informacji, władzy i wpływu a skuteczność i swoboda naszych działań
- Struktura kompetencji rynkowych dająca silną przewagę nad konkurencją
- Dynamika wzrostu kompetencji oraz wyników
- Efektywny wzrost tych kompetencji, które dają największe przyrosty wyników, wygody i pozycji zawodowej
4. Optymalnie szybki przyrost osiągnięć Prawnika
- Diagnozy aktualnych i docelowych możliwości zawodowych – 10 kluczowych kompetencji prawnika
- Indywidualny Program Rozwoju Osiągnięć
- Pilotaż kariery zawodowej
- Wsparcie w istotnych działaniach
5. Kancelaria jako opłacalny biznes – skuteczność, efektywność, dynamika i zyski
- Model biznesu Kancelarii – co wpływa na skuteczność, efektywność działania i zyski
- Efektywność działania kancelarii na poziomach: strategicznym, taktycznym i operacyjnym
- Kompetencje i relacje a zyski i sprawne funkcjonowanie firmy
- Optymalizacja działań kancelarii jako czynnik trwałej przewagi konkurencyjnej
6. Pozostałe typy usług zwiększających konkurencyjność kancelarii
- Analiza działań konkurencji w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej i korekty własnego sposobu działania
- Głębokie rozpoznanie uwarunkowań, strategii i zmian sytuacji stron w sprawach o dużym znaczeniu
- Analiza porównawcza ofert konkurencji przy dużych przetargach na wczesnych etapach prac
- Wczesne rozpoznanie interesów, intencji, strategii i ograniczeń drugiej strony w negocjacjach o duże stawki
- Zdobywanie informacji o szczególnym znaczeniu dla sukcesu prowadzonej sprawy
7. Kluczowa informacja a sukces w trudnych i złożonych sprawach – narzędzia
- co już wiemy i co jeszcze chcemy wiedzieć
- co z tą wiedzą zrobimy
- jakie to daje korzyści
- pomiar użyteczności informacji a koszty jej pozyskania
- parametr opłacalności w zdobywaniu i używaniu informacji
- hierarchia użyteczności informacji
- lokalizacja kluczowej informacji
- skala prawda – fałsz
- intencje w zniekształceniach informacji
- pewność posiadanej wiedzy
- my i oni – przewagi informacyjne
- obszary sprzeczności i konfliktów
- style relacji a posługiwanie się informacją
- pozostałe narzędzia
8. Narzędzia zarządzania kluczowymi relacjami w środowisku: biznesowo-administracyjno-politycznym
- lista relacji o największej wartości
- aktualna wartość relacji / maksymalna wartość relacji / opłacalność zmiany
- relacje wewnętrzne i zewnętrzne
- relacje formalne i nieformalne o kluczowym znaczeniu
- analiza jawnych i ukrytych zjawisk oraz zależności jako warunek skuteczności działań
- jak trudne i jak złożone są sytuacje – pomiar / rodzaje trudności i złożoności
- rozpoznanie kluczowych graczy / gracze jawni i zamaskowani / gracze pojedynczy i koalicje
- pełna sieć relacji w grze / intencje i deklaracje graczy
- dynamika sytuacji – monitorowanie i prognozowanie zmian
- przewidywanie konsekwencji działań / monitowanie sytuacji / nowe czynniki z poza gry
- bilans zysków i strat ważnych posunięć / szacowanie zysków i strat w dłuższej perspektywie
- kierunki możliwych działań / odkrywanie niedostrzeganych dotąd możliwości
- przewaga poprzez zmianę logiki gry / odporność i wrażliwość podmiotów w grze
- profile wpływu na dany podmiot / strategie użycia
- prognoza rozwoju sytuacji / prognoza zachowań graczy / rozpoznanie i działanie – właściwe proporcje
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.