[N-I-17] Biznesowa Wartość Relacji jako miernik jej wpływu na sukces firmy
Za pomocą tego narzędzia określamy Biznesową Wartość Relacji. Relacje w obrębie biznesu mają służyć sukcesom w biznesie. Nie muszą być (choć mogą) przyjemne. Mają pomagać w realizacji celów firmy. Relacje można diagnozować i zmieniać w kierunku ich większej skuteczności dla tego, na czym zależy firmie. Dotyczy to zarówno relacji wewnętrznych jak i zewnętrznych.
Poniżej przykłady diagnoz relacji:
- relacji pomiędzy właścicielem, dyrekcją firmy a związkami zawodowymi.
- Biznesowych Wartości Relacji w grupie kierowniczej
Przyjęty kod oznaczeń jest taki, że im bardziej ciemny jest kolor, tym gorsze są relacje wymiany tego, co jest potrzebne firmie do odnoszenia sukcesów. Prezentowane przypadki są prawdziwe, jednak tożsamość podmiotów starannie zamaskowaliśmy.
Taka matryca pozwala na precyzyjne zarządzanie współpracą pomiędzy działami / podmiotami w celu realizacji celów firmy na możliwie wysokim poziomie.
Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści
Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania Kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.