Poradnik dla praktyków biznesu
Firma-Ludzie-Zyski
Kazimierz F. Nalepa
Blogi:

[N-I-17] Biznesowa Wartość Relacji

[N-I-17] Biznesowa Wartość Relacji jako miernik jej wpływu na sukces firmy

Za pomocą tego narzędzia określamy Biznesową Wartość Relacji. Relacje w obrębie biznesu mają służyć sukcesom w biznesie. Nie muszą być (choć mogą) przyjemne. Mają pomagać w realizacji celów firmy. Relacje można diagnozować i zmieniać w kierunku ich większej skuteczności dla tego, na czym zależy firmie. Dotyczy to zarówno relacji wewnętrznych jak i zewnętrznych.

Poniżej przykłady diagnoz relacji:

  1. relacji pomiędzy właścicielem, dyrekcją firmy a związkami zawodowymi.
  2. Biznesowych Wartości Relacji w grupie kierowniczej

 

 

 

 

N-I-17_Biznesowa_wartość_relacji01_Kazimierz_F_Nalepa_www.TMTgroup.pl

Przyjęty kod oznaczeń jest taki, że im bardziej ciemny jest kolor, tym gorsze są relacje wymiany tego, co jest potrzebne firmie do odnoszenia sukcesów. Prezentowane przypadki są prawdziwe, jednak  tożsamość podmiotów starannie zamaskowaliśmy.

N-I-17_Biznesowa_wartość_relacji02_Kazimierz_F_Nalepa_www.TMTgroup.pl

Taka matryca pozwala na precyzyjne zarządzanie współpracą pomiędzy działami / podmiotami w celu realizacji celów firmy na możliwie wysokim poziomie.

 

Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści

Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania  Kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.

 

0 comments:

Dodaj komentarz