[N-I-16] Efektywność kluczowych procesów w relacji do sukcesu firmy
Optymalizacja kluczowych procesów daje duże przyrosty opłacalności. Po pierwsze należy zidentyfikować kluczowe procesy, tak jak naprawdę przebiegają. W wielu firmach procesy powstawały w naturalny sposób i są obarczone wieloma niedoskonałościami. A to się już przekłada na wymierne straty firmy. Co więcej straty te można oszacować. Określenie strat wynikających z nieoptymalnego procesu jest doskonałym punktem do podjęcia decyzji czy:
- doskonalić ten proces czy
- go gruntownie przebudować.
Poniżej prezentujemy oszacowanie efektywności wybranych procesów z obszaru sprzedaży w firmie, która najpierw zrobiła w tym obszarze kilka błędów i dopuściła do istotnych zaniedbań a następnie zdecydowała się na zdecydowane proefektywnościowe zmiany.
Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści
Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania Kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.