Poradnik dla praktyków biznesu
Firma-Ludzie-Zyski
Kazimierz F. Nalepa
Blogi:

[N-I-03] Model biznesu

To narzędzie świetnie się nadaje do określania:

  • jak dobrze firma sobie radzi w 11 kluczowych obszarach swojej działalności
  • gdzie jeszcze ma rezerwy
  • określania jakie działania są kluczowe dla sukcesu firmy.

N-I-03_Mode_bizesu_Kazimierz_F_Nalepa_www.TMTgroup

Przy pracy z Modelem Biznesu klient porządkuje sobie obraz swojego biznesu a to pozwala mu:

  • podejmować lepiej decyzje
  • ułatwia podjęcie tych decyzji, które są szczególnie trudne
  • ułatwia budowę (lub korekty) strategii wzrostu firmy.

Z naszych doświadczeń wynika, że prawidłowo wykonany opis modelu biznesu bardzo poprawia precyzję doskonalenia sposobu w jaki działa firma. Jednocześnie rzadko się zdarza żeby klienci mieli:

  1. pełną jasność rozpoznania na jaką pozwala model biznesu
  2. nie mówiąc już o wdrożeniu wynikających stąd wniosków i
  3. maksymalizacji korzyści z wdrożenia tych wniosków.

Diagnoza -> Decyzje -> Działanie –> Zyski i inne korzyści

Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu biznesowego, od diagnozy począwszy do stabilizacji wyższego poziom korzyści. Razem z Klientem wybieramy taki sposób zwiększania Kluczowych Parametrów jego Sukcesu, który jest optymalny.

 

 

0 comments:

Dodaj komentarz